I'll take you to another world

I'll take you to another world

czwartek, 26 września 2013

 Hej moje Skarby:)

Na początku chciałam Wam bardzo podziękować za to, że czytacie to opowiadanie. Uwielbiam je pisać i bardzo mnie cieszy, że czyta je ktoś oprócz mnie:) Dziękuję też za wszystkie Wasze komentarze, szczególnie martyyys i Julii B. (bo to Wy komentujecie najczęściej:), ale też wszystkim anonimowym, które poświęcają swój czas żeby napisać kilka słów, które mnie bardzo motywują do dalszego pisania. Uwielbiam Was wszystkich i jeszcze raz dziękuję.

Piszę tego krótkiego posta bo chciałabym poznać wasze zdanie na pewien temat. Zbliża się październik i początek kolejnego roku akademickiego, co dla mnie oznacza powrót na uczelnię. W związku z tym niestety nie będę w stanie dodawać kolejnych rozdziałów opowiadania tak często jakbym chciała :( Z góry bardzo Was za to przepraszam i mam nadzieję że mnie zrozumiecie. I teraz pytanie do Was: czy wolicie żebym dodawała krótsze fragmenty ale częściej, czy dłuższe ale trochę rzadziej? Mam na myśli np. krótkie dwa razy w tygodniu, czy długie raz? Będę wdzięczna za każdą opinię i każdy komentarz.
Jeszcze raz dziękuję że to czytacie i bardzo Was pozdrawiam i całuję:*

KasiaK

PS. Na pocieszenie i na zachętę dodaję kilka fotek i gifów naszego ulubionego przystojniaka:D













9 komentarzy:

  1. mi jest tak naprawde obojętne :) moze bd dodawać jak ci bd pasowac (nauka) raz tak a raz tak
    P.S. powodzenia w nauce <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z powyżej kiedy ci będzie pasować ;))) kocham twoje opowiadanie <3333333
    /martyyys

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasnie kiedy ci pasuje :* my zawsze bedziemy z niecierpliwoscia czekac ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Supcio : > <3 czekamy na wiecej ! ; )) i jesli mozesz wylacz kodowanie przy komentarzach bo to utrudnia : ) : ]]]

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcemy jak najwiecej .! Kochham tw opowiadania .! =* sa mraaasne xdd pisz kiedy chcesz ale nie przestaeaj ;)<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy dodasz nexta ????? Nie mogę się doczekac

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram się dodać następny rozdział jak najszybciej. Piszę go po trochu w każdej wolnej chwili, (których mam ostatnio bardzo mało:) i niedługo wrzucę go tutaj. Bardzo Wam dziękuję za cierpliwość i przepraszam że każę Wam tyle czekać ale naprawdę staram się jak mogę dla Was (i dla siebie, bo uwielbiam pisać tą historię). Kocham Was bardzo i jeszcze raz dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekujemy ze o nas pamietasz ! ; **

    OdpowiedzUsuń
  9. Super !:* i czekamy niecierpliwie :pp <3

    OdpowiedzUsuń