I'll take you to another world

I'll take you to another world

niedziela, 20 października 2013

Hej moje Kochane!
Ponieważ ostatnio nie dodaję wpisów regularnie, mam taką małą propozycję; jeśli miałybyście ochotę być powiadamiane o nowych rozdziałach zostawcie w komentarzach swoje nicki z twittera a kiedy tylko wstawię kolejną notkę będę Wam o tym pisać.
                                                                           Ściskam i całuję:)
                                                                                                            KasiaK

5 komentarzy:

  1. nie mam tt :C ale jak cos to fb - Julia Borkowska (zdj. prof. włosy z zielonymi końcówkami). :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez nie :( ale myslimy ze nast czesc bd niedlugo ! :**** :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mam tt : d
    moje gg 34038374 :D
    Tylko prosze nie zapomnij o tym blogu i o czytelnikach <3 ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. @Aliena0987 to mój Twitter plisss juz next Jestes boska :)

    OdpowiedzUsuń